Polityka prywatności
I. Organ odpowiedzialny
Wydawca strony internetowej i osoba odpowiedzialna za przetwarzanie danych
Remmert GmbH
Brunnenstraße 113
32584 Löhne, Niemcy
Telefon: +49 57 32 / 8 96-0
Inspektor ochrony danych
Thomas Werning
Telefon +49 5232 98047-00
E-Mail: datenschutz@remmert.de
Bezpieczeństwo danych/szyfrowanie
Ta strona korzysta z protokołu „Hypertext Transfer Protocol Secure” (https). Połączenie między przeglądarką użytkownika a naszym serwerem jest szyfrowane.
Aktualność i zmiany niniejszych informacji
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany treści niniejszych informacji obowiązkowych w dowolnym momencie. Zwykle ma to miejsce w przypadku dalszego rozwoju lub zmian prawnych.
II. Prawa osób, których dane dotyczą
Tutaj znajdziesz informacje o swoich prawach jako osoby, której dane dotyczą w związku z przetwarzaniem danych.
III. Strona internetowa
Tutaj znajdziesz informacje na temat przetwarzania danych na naszej stronie internetowej.
IV. Firma
Tutaj znajdziesz informacje na temat przetwarzania danych naszych klientów i partnerów biznesowych.
V. Platformy / sieci
Tutaj znajdziesz informacje o naszej obecności w sieciach i platformach społecznościowych.
II. Prawa użytkownika jako osoby, której dane dotyczą w związku z przetwarzaniem danych
Prawa osób, których dane dotyczą
Prawo do wniesienia skargi
Jeśli uważasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza ogólne rozporządzenie o ochronie danych, masz prawo złożyć skargę do odpowiedzialnego za nas organu nadzorczego ds. ochrony danych, Krajowego Komisarza ds. Ochrony Danych i Wolności Informacji Nadrenii Północnej-Westfalii, https://www.ldi.nrw.de/ jak również do każdego innego organu nadzorującego ochronę danych.
Prawo do odwołania zgody
Użytkownik może odwołać udzieloną zgodę ze skutkiem na przyszłość zgodnie z art. 7 RODO.
Prawo do informacji, usunięcia i sprostowania
Zgodnie z art. 15 RODO użytkownik ma prawo do otrzymywania informacji o przechowywanych danych osobowych – w tym o odbiorcach i planowanym okresie przechowywania. W przypadku przetwarzania nieprawidłowych danych osobowych użytkownik ma prawo do ich sprostowania zgodnie z art. 16 RODO. Jeśli spełnione są wymogi prawne, użytkownik może zażądać usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych (art. 17, 18 i 21 RODO).
Jeśli użytkownik chce, aby jego dane zostały usunięte, ale nadal jesteśmy prawnie zobowiązani do ich przechowywania, dostęp do danych użytkownika zostanie ograniczony (zablokowany). To samo ma zastosowanie w przypadku odwołania zgody. Użytkownik może skorzystać z prawa do przenoszenia danych, o ile odbiorca i my dysponujemy odpowiednimi możliwościami technicznymi.
Pan Thomas Werning z przyjemnością udzieli pomocy w zakresie praw osób, których dane dotyczą, korzystając z powyższych danych kontaktowych.
Obowiązek udostępnienia
Zasadniczo nie jest możliwe zawarcie umowy bez podania prawidłowych informacji.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
Obecnie nie ma to miejsca.
Zamiar przetwarzania w krajach trzecich
Obecnie nie ma to miejsca.
Kategorie odbiorców
W ramach świadczenia usług specjalnych korzystamy z usług firm, które oddzielnie zobowiązały się do zachowania poufności i ochrony danych. Nie można wykluczyć dostępu do danych osobowych.
Te kategorie odbiorców to:
- Podmioty przetwarzające wykorzystywane przez nas (art. 28 RODO), w szczególności w zakresie usług IT, podatków, logistyki i firm zlecających/usługowych, które przetwarzają Twoje dane dla nas zgodnie z naszymi instrukcjami.
- Organy i instytucje publiczne (organy podatkowe) w przypadku obowiązku prawnego lub urzędowego.
- Inne organy, którym użytkownik udzielił zgody na przekazywanie danych.
Dane będą przekazywane władzom tylko wtedy, gdy mają zastosowanie nadrzędne przepisy prawa.
III. Tutaj znajdziesz informacje na temat przetwarzania danych na naszej stronie internetowej.
Polityka prywatności
III.1. Strona internetowa – informacje ogólne
Cele przetwarzania danych
Prezentacja firmy, świadczenie usług i/lub sprzedaż produktów oraz komunikacja za pośrednictwem Internetu. Celem przetwarzania danych na tej stronie internetowej jest dostarczanie informacji o produktach i usługach naszej firmy oraz, w razie potrzeby, przetwarzanie wniosków z możliwością skontaktowania się użytkowników z osobami kontaktowymi w firmie w ukierunkowany sposób.
Informacje ogólne
Jeśli użytkownik przekazał nam swoje dane osobowe, wykorzystamy je w celu udzielenia odpowiedzi na jego zapytania, udzielenia mu porad i przetworzenia zawartych z nim umów oraz w celach administracji technicznej. Dane osobowe użytkownika będą przekazywane lub przesyłane stronom trzecim tylko wtedy, gdy jest to konieczne do realizacji umowy, do celów rozliczeniowych lub gdy użytkownik wyraził na to uprzednią zgodę. Użytkownik ma prawo odwołać swoją zgodę w dowolnym momencie ze skutkiem na przyszłość, patrz „Prawo do odwołania zgody”.
Podstawą prawną gromadzenia, przetwarzania i przekazywania danych w kontekście przetwarzania umowy jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Dane te zostaną usunięte po wygaśnięciu obowiązujących ustawowych obowiązków przechowywania. O ile nie podlegamy żadnym ustawowym obowiązkom przechowywania, dane zostaną usunięte, gdy cel przestanie mieć zastosowanie.
Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych przechowywanych przez nas i wniesienia sprzeciwu wobec nich w dowolnym momencie. Więcej informacji można znaleźć w sekcji „Prawa osób, których dane dotyczą” i „Prawo do odwołania zgody”.
III.2. Gromadzenie danych serwera
Cel przetwarzania danych
Podczas odwiedzania naszej strony internetowej automatycznie zapisywane są różne dane (statystyki serwera), które przeglądarka użytkownika przesyła do serwera naszego dostawcy: Rejestrowany jest między innymi adres IP urządzenia użytkownika, data i godzina dostępu, nazwa i adres URL plików, do których uzyskano dostęp, strona internetowa (z której uzyskano dostęp lub z której użytkownik został przekierowany na naszą stronę (adres URL odsyłacza)), używana przeglądarka oraz, w stosownych przypadkach, system operacyjny urządzenia i nazwa dostawcy.
Powyższe dane są przez nas przetwarzane w celu sprawnego nawiązania połączenia i zapewnienia bezpieczeństwa systemu. Dane te nie są łączone z innymi źródłami danych. Adres IP jest anonimizowany. Dane połączenia są automatycznie usuwane, zwykle po maksymalnie siedmiu dniach. W przypadku niewłaściwego korzystania z witryny dane dziennika, których dalsze przechowywanie jest wymagane do celów dowodowych, zostaną anulowane do czasu wyjaśnienia incydentu.
Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO i § 25 ust. 2 RODO (tutaj jednak tylko dane takie jak informacje o przeglądarce lub nagłówku, które są przesyłane nieuchronnie lub z powodu ustawień (przeglądarki) urządzenia końcowego podczas wywoływania naszej strony internetowej). Nie należy tego traktować jako „dostępu do informacji już przechowywanych na urządzeniu końcowym”. Nasz uzasadniony interes zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO wynika z faktu, że chcemy zapewnić bezpieczne działanie strony internetowej i rozpoznawać wszelkie ataki.
III.3. Formularz kontaktowy, formularz do pobrania i zapytanie przez e-mail
Cel przetwarzania danych
Gdy użytkownik korzysta z naszego formularza kontaktowego, gromadzimy i przechowujemy jego imię i nazwisko oraz adres e-mail w celu udzielenia odpowiedzi na jego zapytanie. Podanie numeru telefonu do oddzwonienia jest opcjonalne. W przypadku wysłania do nas zapytania kontaktowego pocztą elektroniczną, gromadzimy i przechowujemy adres e-mail oraz dane zawarte w wiadomości e-mail.
Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, ponieważ użytkownik wyraża zgodę na wyżej wymienione przetwarzanie swoich danych podczas korzystania z formularza i wysyłania wiadomości e-mail. Ponadto podstawa prawna wynika również z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, ponieważ przechowywanie danych jest niezbędne do realizacji stosunku przedumownego lub ewentualnie późniejszego stosunku umownego.
Dane zostaną usunięte, gdy cel przechowywania przestanie mieć zastosowanie, tj. po udzieleniu odpowiedzi na zapytanie przesłane pocztą elektroniczną/formularzem kontaktowym lub gdy sprawa związana z zapytaniem została ostatecznie wyjaśniona i nie ma już zainteresowania dalszą współpracą.
Użytkownik ma prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania opartego na zgodzie przed jej wycofaniem.
Informacje na temat prawa do usunięcia danych można znaleźć w sekcji „Prawa osób, których dane dotyczą”.
III.4. Newsletter
Cel przetwarzania danych
Jeśli chcesz otrzymywać newsletter oferowany na stronie internetowej, potrzebujemy Twojego adresu e-mail. Rejestracja do newslettera odbywa się z wykorzystaniem procedury double opt-in. Oznacza to, że po zarejestrowaniu się otrzymasz wiadomość e-mail, za pomocą której musisz potwierdzić rejestrację. Procedura ta uniemożliwia osobom nieupoważnionym zalogowanie się przy użyciu adresu e-mail użytkownika. Prowadzony jest rejestr rejestracji do newslettera (przechowywanie czasu rejestracji i potwierdzenia oraz adresu IP). Za pomocą logowania można zweryfikować proces rejestracji zgodnie z wymogami prawnymi.
Użytkownik może w dowolnym momencie odwołać swoją zgodę na przechowywanie adresu e-mail (oraz, jeśli oferowane są pola: opcjonalne imię i nazwisko, w celu osobistego kontaktu) i jego wykorzystanie do wysyłania newslettera z powiązanym pomiarem wydajności. Link do anulowania subskrypcji znajduje się na końcu każdego newslettera. Abyśmy mogli udowodnić, że wcześniej udzielono zgody na adres e-mail, który został usunięty, możemy przechowywać go przez okres do 3 lat przed jego usunięciem.
Podstawa prawna Wysyłka newslettera i związany z nią pomiar wydajności opiera się na rejestracji przez zainteresowanego odbiorcę (odbiorców) zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 7 RODO oraz łącznie z § 7 ust. 2 nr 3 UWG lub na podstawie upoważnienia prawnego zgodnie z § 7 ust. 3 UWG.
Jak również art. 6 ust. 1 lit. f RODO: nasz uzasadniony interes w mierzeniu sukcesu wynika z rozpoznawania nawyków czytelniczych naszych użytkowników w oparciu o otwarcia newslettera, godziny otwarcia i kliknięte linki, aby móc tworzyć i wysyłać im przydatne treści oparte na zainteresowaniach.
Podstawą prawną rejestrowania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Nasz uzasadniony interes wynika z faktu, że korzystamy z bezpiecznego i przyjaznego dla użytkownika systemu newslettera, który jest przydatny do wysyłania newsletterów i chroni dane osobowe subskrybentów newslettera. Pozwala nam to również dostarczyć dowód zgody.
III.5. Pliki cookie
Cel przetwarzania danych
Ta strona domyślnie nie używa plików cookie. Pliki cookie to rekordy danych (kiedyś były to tylko małe pliki tekstowe), które są przechowywane w przeglądarce internetowej (np. Firefox, Google Chrome, Microsoft Explorer/Edge, Safari itp.) lub na komputerze (tj. w systemie operacyjnym) podczas odwiedzania naszej witryny internetowej. Za pomocą pliku cookie, który zawiera określony ciąg znaków i, w razie potrzeby, dalsze informacje, nasza strona internetowa rozpoznaje przeglądarkę internetową użytkownika podczas jej wywoływania.
Podstawą prawną dla naszych własnych plików cookie jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO i § 25 ust. 1 RODO. Nasz uzasadniony interes wynika z faktu, że używamy wyżej wymienionych plików cookie wyłącznie w celu ułatwienia użytkownikowi dostępu do witryny, nie gromadzimy żadnych danych śledzenia, a zatem nie ingerujemy w jego prawa osobiste i podstawowe wolności.
Użytkownik może wyłączyć akceptację plików cookie w swojej przeglądarce internetowej. Może to jednak prowadzić ew. do upośledzenia funkcji.
Jeśli użytkownik skorzysta z następującej funkcji sprzeciwu Matomo, zostanie zapisany plik cookie rezygnacji.
Używamy plików cookie od następujących dostawców zewnętrznych: brak
III.6. Korzystanie z funkcji śledzenia Matomo
Cel przetwarzania danych
Na tej stronie internetowej używana jest usługa analizy internetowej Matomo (Piwik). W tym celu nie są używane żadne śledzące pliki cookie. Jeśli użytkownik nie wyraża zgody na przechowywanie i analizę tych danych z wizyty, może w dowolnym momencie sprzeciwić się przechowywaniu i wykorzystywaniu tych danych, klikając poniżej. W takim przypadku w przeglądarce użytkownika zapisywany jest tak zwany plik cookie rezygnacji, co oznacza, że Matomo nie gromadzi żadnych danych sesji. W tym celu sesyjny plik cookie jest również ustawiany podczas odwiedzania tej podstrony w celu zarządzania rezygnacją. Należy pamiętać, że całkowite usunięcie plików cookie oznacza, że plik cookie rezygnacji również zostanie usunięty i może wymagać ponownej aktywacji przez użytkownika.
Podstawą prawną jest art. 6 (1) (f) RODO. Nasz uzasadniony interes wynika z faktu, że dokonujemy dostosowań w celach optymalizacyjnych i marketingowych oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa w oparciu o analizę statystyczną zachowań użytkowników.
Sprzeciw
Wczytaj opcję sprzeciwu Matomo – Plik cookie sesji jest ustawiany w celu zarządzania sprzeciwem.
IV. Tutaj znajdziesz informacje na temat przetwarzania danych naszych klientów i partnerów biznesowych.
Informacje o ochronie danych
IV.1. Dane klientów/Strony zainteresowane
Cel przetwarzania danych
Przetwarzamy dane, które otrzymujemy w trakcie naszych relacji biznesowych z użytkownikiem. Dane te otrzymujemy bezpośrednio od użytkownika. Albo w przypadku zapytań od zainteresowanych stron i próśb o kontakt, składania zamówień lub przetwarzania zamówień (patrz „Informacje o gromadzeniu i przetwarzaniu danych").
Podstawa prawna
Gromadzenie i przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy i opiera się na art. 6 ust. 1 (b) RODO. Wykorzystanie do reklamy bezpośredniej opiera się na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. W naszym uzasadnionym interesie leży zwrócenie uwagi użytkownika na oferty specjalne za pomocą reklamy bezpośredniej. Dane nie będą przekazywane stronom trzecim, chyba że jest to wymagane przez prawo, np. do urzędu skarbowego w ramach przepisów podatkowych. Dane są usuwane, gdy tylko przestaną być potrzebne do celów ich przetwarzania lub po upływie ustawowych okresów przechowywania (np. dokumenty księgowe istotne z punktu widzenia prawa podatkowego i handlowego): 10 lat; listy handlowe i biznesowe: 6 lat; ewidencja dostawców, rodzaj, ilość, zakup, sprzedaż: 3 lata).
Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie sprzeciwić się wykorzystywaniu jego danych do celów marketingu bezpośredniego. Użytkownik ma również prawo zażądać informacji na temat przechowywanych przez nas danych na jego temat, a jeśli dane te są nieprawidłowe, zażądać ich poprawienia lub, w przypadku nieuprawnionego przechowywania danych, ich usunięcia. Użytkownik ma również prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego (patrz „Prawo do wniesienia skargi”).
Czas przechowywania danych
Po wykonaniu usługi objętej umową dane osobowe użytkownika będą przechowywane przez 2 lata w celu realizacji ustawowej gwarancji, przez 5 lat w celu spełnienia warunków gwarancji, przez 5 lat w celu realizacji zamówień uzupełniających (w momencie zawarcia umowy lub w późniejszym terminie) oraz przez 10 lat w celach podatkowych.
Usuwanie danych
Dane osobowe użytkownika zostaną usunięte najpóźniej po upływie wyżej wymienionych okresów.
IV. 2. Dostawcy
Cel przetwarzania danych
Przetwarzamy dane, które otrzymujemy w trakcie naszych relacji biznesowych z użytkownikiem. Dane otrzymujemy bezpośrednio od użytkownika podczas składania zamówienia lub przetwarzania zamówienia (patrz „Informacje o gromadzeniu i przetwarzaniu danych”).
Podstawa prawna
Gromadzenie i przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy i opiera się na art. 6 ust. 1 (b) RODO. Dane nie będą przekazywane stronom trzecim, chyba że jest to wymagane przez prawo, np. do urzędu skarbowego w ramach przepisów podatkowych. Dane są usuwane, gdy tylko przestaną być potrzebne do celów ich przetwarzania lub po upływie ustawowych okresów przechowywania (np. dokumenty księgowe istotne z punktu widzenia prawa podatkowego i handlowego): 10 lat; listy handlowe i biznesowe: 6 lat; ewidencja dostawców, rodzaj, ilość, zakup, sprzedaż: 3 lata).
Użytkownik ma prawo zażądać informacji na temat przechowywanych przez nas danych na jego temat, a jeśli dane te są nieprawidłowe, zażądać ich poprawienia lub, w przypadku nieuprawnionego przechowywania danych, ich usunięcia. Użytkownik ma również prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego (patrz „Prawo do wniesienia skargi”).
IV. 3. Składanie aplikacji
Oferujemy możliwość wygodnego aplikowania na wolne stanowiska za pośrednictwem naszej strony internetowej. W celu przeprowadzenia procesu aplikacji i zarządzania kandydatami korzystamy z widżetu zintegrowanego na naszej stronie internetowej z platformy zarządzania talentami Join, usługi świadczonej przez JOIN Solutions AG, Eichenstrasse 2, 8808 Pfäffikon SZ (Schwyz) (zwanej dalej): „Join”). Portal aplikacyjny udostępnia nam Join jako tzw. podmiot przetwarzający zgodnie z art. 28 RODO. W tym celu zawarliśmy umowę zgodnie z RODO. Przed zaangażowaniem firmy Join upewniliśmy się, że oferuje ona wystarczające gwarancje bezpiecznego i zgodnego z prawem przetwarzania danych w celu zapewnienia odpowiedniej ochrony danych osobowych.
Wszystkie dane zebrane podczas procesu aplikacji są szyfrowane przy użyciu procedury SSL i przesyłane na serwery Join w celu zarządzania kandydatami, gdzie są przechowywane i przetwarzane.
Cel przetwarzania danych
Przetwarzamy dane podane w aplikacji wyłącznie w celu rozpatrzenia aplikacji.
Podstawą prawną
jest zgoda użytkownika zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz, w zakresie, w jakim dotyczy to szczególnych kategorii danych osobowych (np. informacji o stanie zdrowia, religii, pochodzeniu etnicznym, orientacji politycznej lub innych „wrażliwych” danych), zgoda użytkownika zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Przetwarzanie wyżej wymienionych danych szczególnych kategorii wyraźnie nie leży w naszym interesie. W związku z tym zalecamy przekazywanie tylko tych informacji, które są absolutnie niezbędne do rozpatrzenia aplikacji, oraz usuwanie lub uniemożliwianie rozpoznawania tych „wrażliwych” danych w dokumentach.
Użytkownik ma możliwość wycofania swojej aplikacji w dowolnym momencie. W takim przypadku dane użytkownika zostaną natychmiast usunięte, chyba że istnieje prawny powód ich dalszego przechowywania. W tym celu użytkownik może wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych w całości lub w części ze skutkiem na przyszłość. Wyślij wiadomość e-mail na adres personal@remmert.de wystarczy podać swoje imię i nazwisko. Oczywiście można również wysłać rezygnację pocztą: Remmert GmbH, np. Personalabteilung, Brunnenstr. 113, 32584 Löhne. Należy pamiętać, że w takim przypadku nie będziemy już w stanie rozpatrzyć aplikacji lub nie będziemy w stanie rozpatrzyć jej w formie, w jakiej została złożona.
Przetwarzanie danych osobowych użytkownika przekazanych w trakcie składania aplikacji odbywa się zasadniczo na czas trwania procesu składania aplikacji. Jeśli nie będziemy w stanie zaoferować Ci zatrudnienia, będziemy przechowywać przesłane przez Ciebie dane przez okres do sześciu miesięcy po zakończeniu procesu aplikacyjnego (wysłaniu odmowy) w celu udzielenia odpowiedzi na pytania związane z Twoją odmową oraz w celu wypełnienia obowiązków dowodowych wynikających z Ogólnej Ustawy o Równym Traktowaniu (AGG). Jeśli użytkownik wyraził na to zgodę, a jego aplikacja ma zasadnicze znaczenie, jego dane mogą być przechowywane przez dłuższy uzgodniony okres w celu rozpatrzenia kolejnych ofert pracy.
Jeśli aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, podane dane mogą zostać wykorzystane do celów kadrowych w kontekście zatrudnienia. W takim przypadku dane użytkownika będą przechowywane przez okres trwania stosunku pracy i zostaną usunięte po jego zakończeniu, najpóźniej po upływie ustawowych terminów przedawnienia lub terminów prekluzyjnych wynikających z umowy o pracę, które mają zastosowanie do stosunku pracy. Podstawą prawną jest art. 88 RODO w związku z. § 26 BDSG.
Aplikacja (przesłana online, pocztą lub e-mailem) zostanie potwierdzona i przetworzona wyłącznie przez odpowiednich pracowników. Wszyscy pracownicy, którym powierzono przetwarzanie danych, są zobowiązani do zachowania poufności danych użytkownika.
Dane osobowe przetwarzane w ramach procesu aplikacyjnego będą ujawniane lub przekazywane stronom trzecim tylko wtedy i tylko w takim zakresie, w jakim jest to konieczne i prawnie dopuszczalne lub jeśli istnieje odpowiedni obowiązek prawny lub ustawowy, np. jeśli jesteśmy do tego zobowiązani przez sąd.
O ile użytkownik nie poinformuje nas inaczej, dane zostaną usunięte 6 miesięcy po zakończeniu procesu składania aplikacji lub zniszczone w przypadku wniosków składanych drogą pocztową. Ze względu na długi okres składania aplikacji i selekcji stażystów, przechowujemy ich dane w Niemczech przez okres do 18 miesięcy.
IV. 4. Monitoring wideo
Cel przetwarzania danych
Celem monitoringu wideo jest zapobieganie aktom wandalizmu oraz ochrona przed kradzieżami i włamaniami. Jako administrator danych przetwarzamy osobiste pliki obrazów, które gromadzimy w ramach monitoringu wideo na terenie firmy. Okres przechowywania wynosi 48 godzin. Dane zostaną wówczas nieodwołalnie usunięte.
Podstawą prawną
jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Nasz uzasadniony interes polega na ochronie przed włamaniami oraz ochronie naszego mienia i kontroli dostępu.
Dane te są przekazywane organom śledczym wyłącznie w przypadku przestępstw.
V. Informacje o ochronie danych dotyczące naszej obecności w sieciach i platformach społecznościowych
Informacje o ochronie danych
Firma Remmert GmbH jest obecna na Instagramie, Xing i LinkedIn.
Ponieważ jest to omawiane na różne – i bardzo uzasadnione – sposoby w sektorze ochrony danych, chcielibyśmy poinformować o tym tutaj.
Obsługujemy te strony internetowe na podstawie naszego uzasadnionego interesu w komunikowaniu się z aktywnymi tam użytkownikami i oferowaniu informacji w sieciach/platformach.
Uzasadnione interesy
Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – Przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych.
Ponieważ zawsze wiąże się to z przetwarzaniem danych przez dostawców sieci (zwykle do celów badań rynkowych i reklamowych), a część tego przetwarzania odbywa się poza Unią Europejską, nasze strony internetowe są skierowane wyłącznie do odpowiednich aktywnych tam użytkowników, którzy świadomie zgodzili się na warunki korzystania odpowiednich dostawców.
Dostawcy amerykańscy zobowiązują się do oferowania gwarancji bezpiecznego poziomu ochrony danych porównywalnych z unijnymi standardami ochrony danych.
Rozważając i wdrażając je, bierzemy pod uwagę w szczególności następujące kwestie:
- Bez ekskluzywnych informacji w sieciach społecznościowych i platformach, ale wyłącznie informacje o postach i wydarzeniach na naszej własnej stronie internetowej.
- Zakaz reklamowania i nagłaśniania naszej obecności poza odpowiednimi sieciami/platformami – tj. zakaz wyraźnej rekrutacji użytkowników, którzy nie wyrazili zgody na warunki użytkowania.
- Bez wtyczek lub integracji skryptów od dostawców.
- Regularna ocena obecności w sieciach/platformach społecznościowych i ocena ryzyka.
Odpowiednie informacje na temat ochrony danych i oświadczenia o ochronie danych można znaleźć poniżej:
LinkedIn:
LinkedIn Ireland Unlimited Company, Wilton Place, Dublin 2, Irlandia
Polityka prywatności: https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy
Możliwość sprzeciwu (rezygnacja): https://www.linkedin.com/psettings/guest-controls/retargeting-opt-out
Xing:
XING AG, Dammtorstraße 29-32, 20354 Hamburg, Niemcy
Polityka prywatności: https://privacy.xing.com/de/datenschutzerklaerung
Instagram
Meta Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia
Spółka dominująca: Meta Platforms, 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, USA
Polityka prywatności: about.instagram.com/blog/announcements/instagram-community-data-policy