Aby zapewnić dostępność i jak najdłuższą żywotność systemów przez cały czas, przeprowadzamy testy w regularnych odstępach czasu.
- Niezbędne coroczne kontrole bezpieczeństwa zgodnie z normą DIN EN528 (wraz z odpowiednią pieczęcią kontrolną).
- Kontrola podzespołów mechanicznych przez wykwalifikowanych techników Remmert
Natychmiastowa pomoc gwarantowana w ramach ustalonych usług, na których można polegać.
- Wraz ze wsparciem telefonicznym z wydłużonymi godzinami pracy i czasem odpowiedzi
- Najlepsze możliwe wsparcie dzięki pomocy wizualnej za pośrednictwem rzeczywistości rozszerzonej i zdalnego wsparcia
- Regularna konserwacja oprogramowania
Pakiety umów wsparcia w skrócie
Podstawowy | Zaawansowany | Ekspert | Premium | |
Czas gotowości | Pn. – Pt. godz. 8.00-17.00 CES | Pn. – Pt. godz. 7.00-18.00 CES | Pn. – Pt. godz. 6.00-22.00 CES Sob. 8.00-12.00 CES | 24/7 |
Gwarantowany czas reakcji | - | 2 h | 1,5 h | 1 h |
Wsparcie wizualne | - | Maks. 1 h na miesiąc | Maks. 2 h na miesiąc | wliczone w cenę |
Wsparcie zdalne | Maks. 5 h miesięcznie | wliczone | wliczone | wliczone |
Konserwacja oprogramowania | - | 1 x na rok | 1 x na rok | 2 x na rok |
Cennik | W zależności od wydatków | Stawka ryczałtowa dla danego systemu | Stawka ryczałtowa dla danego systemu | Stawka ryczałtowa dla danego systemu |