All inclusive: umowy serwisowe Remmert

Awaria złożonych i zautomatyzowanych procesów produkcyjnych może mieć poważne konsekwencje dla Państwa firmy. Aby chronić kluczowy sprzęt przed nieoczekiwaną awarią, wymagana jest szeroka wiedza i dogłębne doświadczenie. Dzięki naszym umowom serwisowym mają Państwo maksymalne możliwe wsparcie na wyciągnięcie ręki.

Umowy w zakresie przeglądów

Aby zapewnić dostępność i jak najdłuższą żywotność systemów przez cały czas, przeprowadzamy testy w regularnych odstępach czasu.

  • Niezbędne coroczne kontrole bezpieczeństwa zgodnie z normą DIN EN528 (wraz z odpowiednią pieczęcią kontrolną).
  • Kontrola podzespołów mechanicznych przez wykwalifikowanych techników Remmert

Umowy wsparcia

Natychmiastowa pomoc gwarantowana w ramach ustalonych usług, na których można polegać.

  • Wraz ze wsparciem telefonicznym z wydłużonymi godzinami pracy i czasem odpowiedzi
  • Najlepsze możliwe wsparcie dzięki pomocy wizualnej za pośrednictwem rzeczywistości rozszerzonej i zdalnego wsparcia
  • Regularna konserwacja oprogramowania

Pakiety umów wsparcia w skrócie

  Podstawowy Zaawansowany Ekspert Premium
Czas gotowości Pn. – Pt. godz. 8.00-17.00 CES Pn. – Pt. godz. 7.00-18.00 CES Pn. – Pt. godz. 6.00-22.00 CES Sob. 8.00-12.00 CES 24/7
Gwarantowany czas reakcji - 2 h 1,5 h 1 h
Wsparcie wizualne - Maks. 1 h na miesiąc Maks. 2 h na miesiąc wliczone w cenę
Wsparcie zdalne Maks. 5 h miesięcznie wliczone wliczone wliczone
Konserwacja oprogramowania - 1 x na rok 1 x na rok 2 x na rok
Cennik W zależności od wydatków Stawka ryczałtowa dla danego systemu Stawka ryczałtowa dla danego systemu Stawka ryczałtowa dla danego systemu
Top